вівторок, 22 травня 2018 р.

В пошуку пригод

Життя- це велика подорож, чи стане вона пригодою все залежить від нас.
Подорожами я захоплювалась з дитинства, про них читала, дивилась фільми і мріяла. Зараз вони стали частиною моєї реальності, моїм хобі, хоча напевне більшим ніж хобі, це вже стиль життя. Я туристка...

Перші мої подорожі були в Тернопільську область. Я виросла на розповідях про підземелля, замки, цілющі джерела (мені тоді це здавалося гарними казками). Може через це мене і вабить цей край, край неймовірних легенд і захоплюючих історій, край замків, палаців, печер, річок і озер. Де кожна подорож перетворюються на справжню пригоду.
Вже чотири роки я вивчаю Тернопілля. І з кожним разом все більше захоплююсь ним. Лише тут можна побувати в місцях яких більше ніде немає, послухати історії які могли відбутись тільки на цій землі,  познайомитися з цікавими людьми, скуштувати різноманітні смаколики та відвідати незабутні події.
Я запрошую зануритись зі мною у світ туризму, подорожей і пригод. Ми будемо відвідувати різноманітні фестивалі, гуляти вуличками старовинних міст і містечок, бувати на місцях історичних подій, дегустувати місцеву кухню, спускатися у печери і підніматись на гори.
Дізнаватимемось анонси нових туристичних фестивалів і свят, згадуватимемо минулі поїздки та занурюватимемось у нові подорожі.
Більшість наших пригод проходитиме на Тернопіллі, інколи ми будемо вивчати Україну, а деколи мандруватимемо світом.
Пригоди чекають...

2 коментарі: