пʼятницю, 17 серпня 2018 р.

Спортивно-туристичні змагання на Тернопільському ставі 2018

 Одного теплого, літнього дня, коли вітер потрохи перекочував хвилі, розрізаючи поверхню Тернопільського ставу з'явилися дракони. Вони пливли, граціозно похитуючи кольоровими головами, намагаючись обійти суперників. Дракони у нас на ставі - здивуєтесь ви. Так, справді "дракони", але незвичайні, а Драгоботи - спеціальні човни з головою і хвостом дракона.
 
В суботу 11 серпня 2018 року в Тернополі на ставі пройшли незвичайні спортивно-туристичні змагання між казначеями з різних міст України - Драгонбот-2018. Учасники змагалися на дивних човнах типу "Дракон" - драгонботах. Це велике каное яке вміщає в собі 10 вислувальків і капітана.
 Вони мені нагадуть давні фільми про східну культуру. В яких теж були кораблі у вигляді драконів. І справді, як я дізналася з історії, вони виникли в Китаї більше 2000 років тому. А зараз використовуються для проведення різних змагань.
 Мене вони захопили і здивували, я ніяк не розраховувала, що стану свідком такої неординарної події. Спершу навіть не зрозуміла де яка команда, адже їх було аж вісім, зі всіх куточків України приїхали. І просто з цікавістю спостерігала за змаганнями.

 Яскраві і граціозні драгонботи приваблювали погляд з далека, здавалось вони з легкістю долають хвилі і мчать по воді. Проте не все так просто, іх рух це злагоджена робота веслувальників і капітана, тут дуже важливо в першу чергу бути однією командою, цілісним організмом, інакше "дракон" не поливе.
 Я була у захваті від такої події. Що ще потрібно у вихідний : сонце, вода, легкий вітерець і цікаві змагання. Адреналін зашкалював і кожен підтримував своїх улюбленців. Згодом я навчилася розрізняти команди, вони всі були у різних футболках. А от драгонботів було лише чотири : жовтий, червоний, синій і зелений.
 Ось і закінчився останній заплив, ми з хвилюванням обговорювали переможців, а організатори тим часом готувалися до нагородження. Як виявилося перше місце виборола команда ТНЕУ (Тернопільського національного економічного університету). Друге зайняла команда казначеїв державного апарату державної казначейської служби України, а почесне третє - наші тернопільські казначеї. Всі учасники гарно показали себе на змаганнях, а за 1,2 та 3 місця команди переможців отримали медалі та кубки.
 Це був яскравий і сонячний день, який мені надовго запамятається знайомством з "драконами". Побільше б таких цікавих і захоплюючих змагань, адже вони дають можливість нам дізнатися щось нове та гарно провести свій час, підтримавши свою улюблену команду. А гостей і учасників з інших куточків України знайомлять з нашим краєм. Сподіваюсь що і я колись буду мати змогу поплавати на драгоботах, дуже вже вони мені сподобались.
Пригоди чекають...

Немає коментарів:

Дописати коментар